FAQ dla Kupujących
Często zadawane pytania

  • Czy muszę założyć konto, by złożyć zamówienie?

    Nie jest to konieczne. Na www.allegloria.pl można kupować jako gość, bez zakładania konta.
  • Czy mogę złożyć zamówienie zawierające produkty od wielu sprzedawców?

    Tak. Nawet jeśli w koszyku znajdują się produkty od różnych sprzedawców składasz jedno zamówienie. Zostanie ono podzielone na osobne zamówienia, które będą posiadać niezależne od siebie numery oraz statusy ich realizacji.
  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    Na www.allegloria płacisz szybkim przelewem internetowym za pośrednictwem systemu Przelewy24
  • Jakie są dostępne opcje dostawy?

    Na www.allegloria.pl dostępne są standardowo dwie formy dostawy: Na www.allegloria.pl dostępne są standardowo dwie formy dostawy:
    - przesyłka kurierska
    - odbiór w sklepie
    Metoda wysyłki zależy od ustawień konkretnego Sprzedawcy, którego przedmioty chcesz kupić.
  • Czy mogę wybrać dowolną formę dostawy dla każdego produktu z zamówienia?

    Nawet jeśli w koszyku masz produkty od więcej niż jednego sprzedawcy, dla każdego z nich możesz wybrać dowolną formą dostawy.
  • Co zrobić jeśli dostanę uszkodzoną przesyłkę?

    Odbiorca przesyłki kurierskiej powinien sprawdzić jej stan, np. czy karton jest zgnieciony, naderwana lub zniszczona folia ochronna czy są widoczne ślady otwierania pudełka. W przypadku gdy opakowanie Produktu lub Produkt będą uszkodzone bądź niekompletne, odbiorca może odmówić przyjęcia przesyłki po wcześniejszym sporządzeniu wraz z kurierem protokołu. Protokół powinien zostać podpisany przez odbiorcę oraz kuriera przy doręczeniu przesyłki.
  • Gdzie mogę śledzić status zamówienia?

    Status swojego zamówienia możesz śledzić w sekcji Historia zamówienia i szczegóły w Twoim koncie lub też na stronie Śledzenie zamówienia gościa, jeśli zamówienia zostało złożone jako gość. Po każdej zmianie statusu otrzymasz email z potwierdzeniem.
  • Jak można skontaktować ze sklepem na www.allegloria.pl?

    Na każdym profilu sprzedawcy znajduje się link do formularza kontaktowego do sklepu. Można również skorzystać z danych kontaktowych udostępnionych przez Sprzedającego.
  • Co zrobić, jeśli nie dostaję maili z www.allegloria.pl?

    Przede wszystkim należy sprawdzić, czy maile nie znajdują się w folderze SPAM. Warto również sprawdzić, czy w Twoim koncie widnieje prawidłowy adres mailowy. Jeśli wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM i podany adres mailowy jest prawidłowy, prosimy o kontakt: kontakt@allegloria.pl
  • Co zrobić, jeśli nie mogę zalogować się do konta?

    Jedną z przyczyn może być błędne hasło lub login. W takim przypadku na stronie logowania należy kliknąć w link Nie pamiętasz hasła? oraz wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji konta, a następnie kliknąć przycisk Wyślij link do zresetowania. Na adres e-mail podany przy rejestracji zostanie wysłany link do zresetowania hasła. Link przekierowuje na stronę zmiany hasła. Jeśli mimo poprawnego hasła nie udało się zalogować – prosimy o kontakt: kontakt@allegloria.pl
  • W jaki sposób napisać opinię o produkcie?

    By dodać opinie o produkcie, należy kliknąć link Opinie na karcie produktu, a następnie przycisk Napisz swoją opinię. Wysłana opinia zostanie opublikowana po akceptacji przez administratora.
  • Co mam zrobić, jeśli sprzedawca nie odbiera moich telefonów i nie odpowiada na wiadomości?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt: kontakt@allegloria.pl
  • Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

    Zamówienie może zostać anulowane z powodu:
    - problemów z płatnością
    - niedostępności produktu
  • Jak wypisać się z newslettera?

    W każdym newsletterze znajduje się link z rezygnacją z subskrypcji.
  • Czy mam dostęp do swoich danych?

    By zobaczyć historię zamówień czy zapisane adresy należy przejść na stronę swojego konta. W sekcji Moje dane osobowe można pobrać dane osobowe w pliku pdf lub csv.
  • Jak usunąć konto

    By usunąć konto, należy wysłać prośbę na adres kontakt@allegloria.pl używając adresu e-mail podanego podczas rejestracji. Usuniecie konta jest możliwe, jeśli nie ma żadnych zwrotów w toku i żadne z zamówień nie jest obecnie w trakcie dostawy.