FAQ dla Kupujących
Często zadawane pytania
- Czy muszę założyć konto, by złożyć zamówienie?
Nie jest to konieczne. Na www.allegloria.pl można kupować jako gość, bez zakładania konta.
- Czy mogę złożyć zamówienie zawierające produkty od wielu sprzedawców?
Tak. Nawet jeśli w koszyku znajdują się produkty od różnych sprzedawców składasz jedno zamówienie. Zostanie ono podzielone na osobne zamówienia, które będą posiadać niezależne od siebie numery oraz statusy ich realizacji.
- Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Na www.allegloria płacisz szybkim przelewem internetowym za pośrednictwem systemu Przelewy24
- Jakie są dostępne opcje dostawy?
Na www.allegloria.pl dostępne są standardowo dwie formy dostawy: Na www.allegloria.pl dostępne są standardowo dwie formy dostawy:
- przesyłka kurierska
- odbiór w sklepie
Metoda wysyłki zależy od ustawień konkretnego Sprzedawcy, którego przedmioty chcesz kupić.
- Czy mogę wybrać dowolną formę dostawy dla każdego produktu z zamówienia?
Nawet jeśli w koszyku masz produkty od więcej niż jednego sprzedawcy, dla każdego z nich możesz wybrać dowolną formą dostawy.
- Co zrobić jeśli dostanę uszkodzoną przesyłkę?
Odbiorca przesyłki kurierskiej powinien sprawdzić jej stan, np. czy karton jest zgnieciony, naderwana lub zniszczona folia ochronna czy są widoczne ślady otwierania pudełka. W przypadku gdy opakowanie Produktu lub Produkt będą uszkodzone bądź niekompletne, odbiorca może odmówić przyjęcia przesyłki po wcześniejszym sporządzeniu wraz z kurierem protokołu. Protokół powinien zostać podpisany przez odbiorcę oraz kuriera przy doręczeniu przesyłki.
- Gdzie mogę śledzić status zamówienia?
Status swojego zamówienia możesz śledzić w sekcji Historia zamówienia i szczegóły w Twoim koncie lub też na stronie Śledzenie zamówienia gościa, jeśli zamówienia zostało złożone jako gość. Po każdej zmianie statusu otrzymasz email z potwierdzeniem.
- Jak można skontaktować ze sklepem na www.allegloria.pl?
Na każdym profilu sprzedawcy znajduje się link do formularza kontaktowego do sklepu. Można również skorzystać z danych kontaktowych udostępnionych przez Sprzedającego.
- Co zrobić, jeśli nie dostaję maili z www.allegloria.pl?
Przede wszystkim należy sprawdzić, czy maile nie znajdują się w folderze SPAM. Warto również sprawdzić, czy w Twoim koncie widnieje prawidłowy adres mailowy. Jeśli wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM i podany adres mailowy jest prawidłowy, prosimy o kontakt: kontakt@allegloria.pl
- Co zrobić, jeśli nie mogę zalogować się do konta?
Jedną z przyczyn może być błędne hasło lub login. W takim przypadku na stronie logowania należy kliknąć w link Nie pamiętasz hasła? oraz wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji konta, a następnie kliknąć przycisk Wyślij link do zresetowania. Na adres e-mail podany przy rejestracji zostanie wysłany link do zresetowania hasła. Link przekierowuje na stronę zmiany hasła. Jeśli mimo poprawnego hasła nie udało się zalogować – prosimy o kontakt: kontakt@allegloria.pl
- W jaki sposób napisać opinię o produkcie?
By dodać opinie o produkcie, należy kliknąć link Opinie na karcie produktu, a następnie przycisk Napisz swoją opinię. Wysłana opinia zostanie opublikowana po akceptacji przez administratora.
- Co mam zrobić, jeśli sprzedawca nie odbiera moich telefonów i nie odpowiada na wiadomości?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt: kontakt@allegloria.pl
- Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienie może zostać anulowane z powodu:
- problemów z płatnością
- niedostępności produktu
- Jak wypisać się z newslettera?
W każdym newsletterze znajduje się link z rezygnacją z subskrypcji.
- Czy mam dostęp do swoich danych?
By zobaczyć historię zamówień czy zapisane adresy należy przejść na stronę swojego konta. W sekcji Moje dane osobowe można pobrać dane osobowe w pliku pdf lub csv.
- Jak usunąć konto
By usunąć konto, należy wysłać prośbę na adres kontakt@allegloria.pl używając adresu e-mail podanego podczas rejestracji. Usuniecie konta jest możliwe, jeśli nie ma żadnych zwrotów w toku i żadne z zamówień nie jest obecnie w trakcie dostawy.